ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 学内刊行物
  2. 東洋学園大学紀要
  3. 第15号

Helping Japanese learners with pronunciation: tackling epenthesis and paragoge

https://doi.org/10.24547/00000305
https://doi.org/10.24547/00000305
20373a34-87dc-436a-b43a-cabafa3966b2
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00004570000.pdf Helping Japanese Learners with Pronunciation: Tackling Epenthesis and Paragoge (73.8 kB)
Copyright(c) 2011 by Toyo Gakuen University
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2019-11-26
タイトル
タイトル Helping Japanese learners with pronunciation: tackling epenthesis and paragoge
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.24547/00000305
ID登録タイプ JaLC
著者 テイラー, クレア

× テイラー, クレア

ja テイラー, クレア

en Taylor, Clair

Search repository

×

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper describes how Japanese learners tend to use epenthesis and paragoge when attempting to produce consonant clusters and consonants in word final position. It opposes the position that epenthesis and paragoge enhance comprehensibility, suggesting that in many cases it can impede communication. The paper argues that this area is worthy of attention and outlines a comprehensive approach to helping students produce these forms.
書誌情報 東洋学園大学紀要
Bulletin of Toyo Gakuen University

号 15, p. 45-50, 発行日 2007-03-15
出版者
出版者 東洋学園大学
言語 ja
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 09196110
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10421432
論文ID(NAID)
関連タイプ isIdenticalTo
識別子タイプ NAID
関連識別子 110006238532
著者版フラグ
出版タイプ VoR
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-18 10:34:20.072414
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3