ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 学内刊行物
  2. 東洋学園大学教職課程年報
  3. 第2号

A Pilot Study on Useful Knowledge to Improve Listening Skill : What is Expected to Teachers in Teaching English Pronunciation?

https://doi.org/10.24547/00000743
https://doi.org/10.24547/00000743
a2a85a89-6c0e-4b43-a68c-24a3348c1066
名前 / ファイル ライセンス アクション
TGKN20200307.pdf A Pilot Study on Useful Knowledge to Improve Listening Skill : What is Expected to Teachers in Teaching English Pronunciation? (308.4 kB)
Copyright(c) 2011 by Toyo Gakuen University
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2020-03-13
タイトル
タイトル A Pilot Study on Useful Knowledge to Improve Listening Skill : What is Expected to Teachers in Teaching English Pronunciation?
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 listening skill
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 phonetics
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 knowledge and skill
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 learner's stragegies
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 teacher's intervation
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.24547/00000743
ID登録タイプ JaLC
著者 富永, 裕子

× 富永, 裕子

ja 富永, 裕子

ja-Kana トミナガ, ユウコ

Search repository
Tominaga, Yuko

× Tominaga, Yuko

en Tominaga, Yuko

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The objective of this research is to detect useful knowledge of phonetics for
listening skill from the viewpoint of English teaching in Japan. This research is based
on the data of the students who take a teaching-training course of a small women’s
university in Nagano prefecture, Japan. The participants answered a questionnaire
which consists of seven items and two free answer questions about the knowledge
taught in their classes, and then by comparing with their TOEIC IP(1) listening scores
since 2018 to 2019, the results were analyzed both qualitatively and quantitatively. At
this stage, there is no statistically significant difference between the students whose
listening scores have increased by more than 100 points and those who have not.
書誌情報 東洋学園大学教職課程年報
Bulletin of Teacher Training Course of Toyo Gakuen University

号 2, p. 63-74, 発行日 2020-03-20
出版者
出版者 東洋学園大学
言語 ja
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2434754X
著者版フラグ
出版タイプ VoR
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-18 10:40:35.070353
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3