ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 学内刊行物
  2. 東洋学園大学紀要
  3. 第17号

Green your teaching

https://doi.org/10.24547/00000280
https://doi.org/10.24547/00000280
70862098-73d9-4eea-a5cd-c9711d230355
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00005184819.pdf Green Your Teaching (241.5 kB)
Copyright(c) 2011 by Toyo Gakuen University
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2019-11-06
タイトル
タイトル Green your teaching
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 エコ
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 eco
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 green
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 environment
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 friendly
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 nature
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 natural teaching
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 responsible
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.24547/00000280
ID登録タイプ JaLC
著者 Phillips, Cara

× Phillips, Cara

en Phillips, Cara

Search repository

×

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper explores options for educators who would like to incorporate environmentally friendly practices into their teaching, lesson preparation, and other educational activities. While most educators recognize the need for educating young people to take better care of the environment, most curricula in public and private schools do not focus on this topic. If the topic is addressed, such instruction is usually limited to explicitly teaching students about environmental issues and discussing them in class, rather than actually modeling eco-friendly behavior in and outside of the classroom. This paper provides guidelines for: using the environment as a catalyst in educators’own class preparation; incorporating environmental issues in teaching any subject matter; and encouraging students to be responsible stewards of the Earth. Furthermore, for educators who find the opportunity to teach lessons ― or whole courses ― specifically focused on environmental issues, this paper also provides resources for planning and implementing those lessons.
書誌情報 東洋学園大学紀要
Bulletin of Toyo Gakuen University

号 17, p. 195-205, 発行日 2009-03-15
出版者
出版者 東洋学園大学
言語 ja
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 09196110
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10421432
論文ID(NAID)
関連タイプ isIdenticalTo
識別子タイプ NAID
関連識別子 110007043501
著者版フラグ
出版タイプ VoR
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-18 10:35:15.220513
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3