ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 学内刊行物
  2. 東洋学園大学紀要
  3. 第18号

Japanese EFL teachers publishing academic research in English: reflections and advice from successful authors

https://doi.org/10.24547/00000262
https://doi.org/10.24547/00000262
51f96d6c-1bb6-4012-86e8-2dbf8f65ed57
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00006183779.pdf Japanese EFL Teachers Publishing Academic Research in English : Reflections and Advice from Successful Authors (398.6 kB)
Copyright(c) 2011 by Toyo Gakuen University
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2019-09-12
タイトル
タイトル Japanese EFL teachers publishing academic research in English: reflections and advice from successful authors
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 EFL
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Japan
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 teacher development
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 teacher research
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 teacher identity
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.24547/00000262
ID登録タイプ JaLC
著者 Talandis, Jr. Gerald

× Talandis, Jr. Gerald

en Talandis, Jr. Gerald

Search repository

×

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 For busy native speaker (NS) EFL instructors, conducting, writing, and publishing academic research in English can be a difficult task. For non-native speaker (NNS) instructors seeking to share their interests and insights in English, this challenge is all the more immense given the language barriers involved. Nevertheless, many NNS instructors do manage to conduct and publish such research each year. In order to better understand how this is accomplished and to support and encourage such efforts in general, five NNS EFL teachers were interviewed and asked to reflect on their experiences of successfully writing and publishing an ELT-related article in English. Their insights provide practical guidance and inspiration to NNS instructors hoping to publish English academic research and develop into more active, efficacious teacher-researchers.
書誌情報 東洋学園大学紀要
Bulletin of Toyo Gakuen University

号 18, p. 259-275, 発行日 2010-03-15
出版者
出版者 東洋学園大学
言語 ja
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 09196110
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10421432
論文ID(NAID)
関連タイプ isIdenticalTo
識別子タイプ NAID
関連識別子 110007576960
著者版フラグ
出版タイプ VoR
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-18 10:35:59.618078
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3