WEKO3
インデックスリンク
-
RootNode
アイテム
Web 2.0 and mixed ability EFL classes in Japan: challenges and possibilities
https://doi.org/10.24547/00000261
https://doi.org/10.24547/0000026131423594-b555-415f-b0ef-9d1b95b4a757
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Copyright(c) 2011 by Toyo Gakuen University
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-09-12 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Web 2.0 and mixed ability EFL classes in Japan: challenges and possibilities | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Web2.0 | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | CALL | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | mixed levels | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | blended learning | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | computers | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 | 10.24547/00000261 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
著者 |
Stout, Michael
× Stout, Michael
|
|||||||
抄録 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | This paper reports on the integration of internet-based software applications and the use of blended learning in three second year elective classes at Toyo Gakuen University. It also discusses the challenges presented by this approach and suggests possibilities for improvement. | |||||||
書誌情報 |
東洋学園大学紀要 Bulletin of Toyo Gakuen University 号 18, p. 247-257, 発行日 2010-03-15 |
|||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 東洋学園大学 | |||||||
言語 | ja | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 09196110 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AN10421432 | |||||||
論文ID(NAID) | ||||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||||
識別子タイプ | NAID | |||||||
関連識別子 | 110007576938 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR |