ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 学内刊行物
  2. 東洋学園大学紀要
  3. 第19号

The stamp of approval: motivating students towards independent learning

https://doi.org/10.24547/00000243
https://doi.org/10.24547/00000243
42090e9d-a8ee-4fff-a0d5-3cd1a907793b
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00007048499.pdf The Stamp of Approval : Motivating Students towards Independent Learning (3.1 MB)
Copyright(c) 2011 by Toyo Gakuen University
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2019-09-10
タイトル
タイトル The stamp of approval: motivating students towards independent learning
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 EFL in Japan
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Togaku
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 action research
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 motivation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 autonomous learning
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 strategic investment
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 vocabulary acquisition
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Smart.fm
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 EnglishCentral
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.24547/00000243
ID登録タイプ JaLC
著者 Talandis, Jr. Gerald

× Talandis, Jr. Gerald

en Talandis, Jr. Gerald

Search repository
テイラー, クレア

× テイラー, クレア

ja テイラー, クレア

en Taylor, Clair

Search repository
Beck, Daniel

× Beck, Daniel

en Beck, Daniel

Search repository
Hardy, Darrell

× Hardy, Darrell

en Hardy, Darrell

Search repository
Murray, Clare

× Murray, Clare

en Murray, Clare

Search repository
大村, 惠子

× 大村, 惠子

ja 大村, 惠子

ja-Kana オオムラ, ケイコ

en Omura, Keiko

Search repository
Stout, Michael

× Stout, Michael

en Stout, Michael

Search repository

×

Search repository

×

Search repository

×

Search repository

×

Search repository

×

Search repository

×

Search repository

×

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 In 2006, the Toyo Gakuen University (Togaku) English Education Development Center (EEDC) established an English Lounge in order to encourage students to study English outside class, provide access to online learning resources, and create opportunities for social interaction in English. In short, the aim of the lounge was to promote learner autonomy. However, this facility remained underused, and few students engaged in independent English study outside of class time. A Stamp Card system was designed for the 2009 school year promoting autonomous learning and trialed by one teacher with a single class. Based on the outcomes of this project and discussion with other EEDC instructors, the cards were revised for the 2010 year. The system was implemented by several EEDC teachers in a collaborative attempt to increase learner autonomy and lounge attendance. This paper evaluates the first semester of using the cards in a coordinated manner, examining teacher reflections on how the cards were used in classes, usage data, and student feedback gleaned from an end-of-term questionnaire. It also discusses ideas for future improvement.
書誌情報 東洋学園大学紀要
Bulletin of Toyo Gakuen University

号 19, p. 165-182, 発行日 2011-03-15
出版者
出版者 東洋学園大学
言語 ja
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 09196110
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10421432
論文ID(NAID)
関連タイプ isIdenticalTo
識別子タイプ NAID
関連識別子 110008455753
著者版フラグ
出版タイプ VoR
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-18 10:36:30.871019
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3